Col·laboradors

L’àrea social del Club Natació Vallirana és la catalitzadora de la massa social que formen els nostres esportistes, les seves famílies, i els simpatitzants i col.laboradors que envolten el nostre club.

Any rere any, es van organitzant actes esportius i populars que ja son un referent i quasi bé una tradició al poble de Vallirana, i que cohesionen encara més tota la gent que estima aquest club. Els nostres nadadors tambè participen de manera activa, com a club, en proves esportives que es fan arreu de Catalunya, representant al nostre poble i club aconseguint gran èxits.

Empreses i entitats col·laboradores amb el Club Natació Vallirana:

Ajuntament de Vallirana

Ajuntament

City Hotels Hispania

Farmàcia Olivella

CEM Vallirana

Vols colaborar amb el CN Vallirana?

La història del CN Vallirana és una història de treball, de lluita i esforç i també d’èxits, amb més de 65 anys formant nedadors i waterpolistes. Amb l’ajuda i esforç dels socis, col·laboradors i entitats, al CN Vallirana s’han aconseguit grans èxits: socials i esportius.

Esforç, esportivitat, equip, compromís i respecte són el combustible dels nostres nedadors. Nedadors i waterpolistes orgullosos de portar per tot el món el nostre casquet vermell, negre i blanc de Vallirana.

Participa amb el CN Vallirana tant si tens, coneixes o treballes en una empresa com si pertanys a una entitat. També pots participar de manera particular vols donar suport als nostres esportistes: posa’t el casquet del CN Vallirana. La teva ajuda és molt important, ens permet créixer, avançar i seguir formant a nedadors i waterpolistes.

És molt senzill participar al CN Vallirana, omple el següent formulari de contacte i ràpidament contactarem amb vosaltres: gràcies !!

Contacta amb el club

Tens algun dubte? Vols que siguem el teu club? Vols col·laborar amb el CNV?