Història

El 24 de juliol de 1953 es va inaugurar la piscina i l’any 1954 es va fundar i federar el club. Va ser el segon club del Baix Llobregat després del CN Martorell. El primer president va ser Vicenç Piera. S’organitzaven dels cursets de natació i les activitats es reduïen a l’estiu amb els festivals de fi de curs i de festa major, on hi havia també alguna activitat de salts i de waterpolo.
La piscina, en ser una de les poques de 50 m (la 3a d’Espanya) va propiciar que el CN Sabadell hi entrenes els seus nedadors olímpics per als Jocs de Toquio de l’any 1964. L’entrenador Kees Oudigeest va descobrir un jove nedador local, Jordi Comas, que arribaria a campió d’Espanya, internacional i olímpic amb aquell club.

A l’estiu de l’any 1969 uns nedadors, alguns pares i el monitor d’aleshores van voler donar continuïtat al club amb activitats federades. La piscina Sant Jordi va ser la utilitzada als hiverns d’aquells anys per a entrenaments i competicions.
Amb la creació de la Unió Esportiva Vallirana, l’any 1970, el club en seria una de les seves seccions. La junta en aquells anys era presidida Ramón Barceló. En aquest període es va normalitzar el waterpolo i la natació es va consolidar. Al final d’aquesta etapa Joan Riberas, l’estiu de 1976 a Vigo, es va proclamar Campió d’espanta aleví.

Amb la marxa de Barceló i part del seu equip, s’acabava la millor època del club fins aleshores, esportivament i també pel cobriment de la piscina amb globus pressostàtic. Una nova junta va quedar presidida l’any 1977 per Vicens Tarazona que l’any 1979 fou escollit alcalde i Albert Arqué el va substituir. Amb la dimissió d’Arqué, cap a l’any 1982, Francesc Rodríguez, va assumir la presidència que va passar després a Damián Hernández.

Els anys noranta van ser una època molt dura pel club. La manca de piscina coberta al no posar-se el globus porta a una forta davallada de les activitats esportives i social.

Amb la posada en marxa de la piscina coberta, al maig de 2002, es produeix la reactivació del club amb la il•lusió d’encetar una nova època i un nou projecte. Es forma una nova junta presidida per Josep Villalba.
En aquesta darrera etapa el club, presidit primer per Rafel Carbonell i després per Enric Garcia, treu el cap a l’alta competició. L’any 2009 Sandra Garcia queda campiona de Catalunya aleví i l’equip femení de waterpolo assoleix l’ascens a la divisió d’honor estatal.

Contacta amb el club

Tens algun dubte? Vols que siguem el teu club? Vols col·laborar amb el CNV?